Nybegynder


NPS står for: Net Promoter Score

  • Spørgsmålet bag NPS er: Vil du anbefale os til dine kolleger, venner?

  • Mellem 30 - 40 besvarelser/ pr. måned anses for validt grundlag for jeres NPS

  • Virksomheder der ikke arbejder målrettet med NPS opnår ca. 50 point i NPS

  • Virksomheder der arbejder målrettet med NPS har ca. 65 point i NPS

Hvorfor ønsker vi en høj NPS?

Hvad betyder det for medarbejderne at arbejde målrettet med NPS?

Se video

Video Block
Double-click here to add a video by URL or embed code. Learn more

Hvad kan jeg gøre  helt konkret – for at øge NPS?

1. Planlæg tid i din kalender til at analysere din data

2. Vælg periode og segment i din rapport

3. Undersøg hvilke kontaktpunkter der bliver fremhævet

4. Læs kommentarer fra gæsterne og undersøg om der kan ses et mønster. F.eks. i 3 måneder har flere gæster kommenteret på dårlig indeklima i konference lokale

5. Lav en handleplan for at udbedre det mønster du ser og/eller de områder du mener bør udvikles