
Nybegynder
NPS står for: Net Promoter Score
Spørgsmålet bag NPS er: Vil du anbefale os til dine kolleger, venner?
Mellem 30 - 40 besvarelser/ pr. måned anses for validt grundlag for jeres NPS
Virksomheder der ikke arbejder målrettet med NPS opnår ca. 50 point i NPS
Virksomheder der arbejder målrettet med NPS har ca. 65 point i NPS

Hvorfor ønsker vi en høj NPS?

Hvad betyder det for medarbejderne at arbejde målrettet med NPS?
Se video

Hvad kan jeg gøre – helt konkret – for at øge NPS?
1. Planlæg tid i din kalender til at analysere din data
2. Vælg periode og segment i din rapport
3. Undersøg hvilke kontaktpunkter der bliver fremhævet
4. Læs kommentarer fra gæsterne og undersøg om der kan ses et mønster. F.eks. i 3 måneder har flere gæster kommenteret på dårlig indeklima i konference lokale
5. Lav en handleplan for at udbedre det mønster du ser og/eller de områder du mener bør udvikles